DZ-Kajsa

Ensam på kontoret imorgon också, fan vad jag gillar't. Att veta att man skulle kunna olla allt och kissa med dörren öppen. Det är en grym känsla.

Varför var jag inte på mitt älskade 1000 apors ettårskalas igår? Jag skulle förklarat för Calle och Alex att vi faktiskt kommer från samma stad och att de på den grunden borde anställa mig som praktikant, bums!
Kul skämt förresten, kolla in bilderna här: http://www.stureplan.se/articles/9102/

I påsk kommer jag vara smärtsamt ensam. Någon som vill hälsa på? Jag skriver upp oss på gästlista till HFOS och Manikins på skärtorsdagen, och garanterar att vi får gå före i kön på både East och Berns. Snälla?

Kommentarer
Postat av: anna

det är frestande.. haha

2009-04-02 @ 19:33:12
Postat av: Kaj

Ja! Bra! Supa på stureplan, käka sill, måla ägg, dricka mojitos och psyka chefen genom att ge honom obehagligt stora påskägg... visst låter det kul?

2009-04-02 @ 21:13:21
Postat av: Gissa vem

Du kan väl komma till oss och fira påsk? Det är ju inte så långt ;P

2009-04-03 @ 09:49:26
Postat av: Kajsa

För i helvete! Får jag mat? Får jag måla ägg? I'll be there!

2009-04-03 @ 12:33:17
Postat av: Anonym

Vi målar jämt ägg och äter massa påskmat.

Seriöst, vill du komma förbi på påskafton är det garanterat lugnt!

2009-04-03 @ 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0