DZ-Kajsa

Det är ju en sak att Luger använder sig av presstexter jag skrivit åt DZ på sin hemsida, men är Joel inte lite väl lat när han lägger ut samma text till Monotonix wayoutwest.se som jag skrivit till rockbåten? Samma text på två olika festivaler känns ju... ja, lite knäppt.

Fortsatt fint väder i sthlm, i lördag satt jag och Channa och käkade sushi och drack Red Stripe-bärs i bågen hela dagen. Hon berättade historier om hennes gamla hemstad, Detroit, och om hur Iggy i sin ungdom brukade göra inbrott i hennes farfars apotek och sno piller. Jag grät ett skvätt. Torkade tårarna för att några timmar gråta en skvätt till när jag ser bästa Thomas Function på Debban.

Life is freakin great. Fick dessutom veta att jag får tolv papp tillbaka på skatten. VADDUP!


Såhär glad var jag över det fina vädret imorse!


... och såhär nöjd var jag efter morsan ringt och berättat att jag får 12 000 spänn till midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0