DZ-Kajsa

Idag spenderar jag förmiddagen hemma, då Niklas har fullt upp med PR-giget han gör för sommaren stora romantiska komedi: Sommaren med Göran. Jag gillar att jobba hemifrån, man få en massa mail där det står saker som "kan inte du snälla göra det här? Du är grym!", vilket man inte får på kontoret.
Nu sitter jag med solglasögon på mig vid köksbordet i Årsta, en kaffekopp bredvid mig och en prilla under läppen. Det är alltså soligt, koffeinstint och ja, det här räknas ju som arbetstid, alltså får jag snusa.

Såg att man bokat ett fint dansband till Hultsfred 5/6, undrar vad de ska göra där?

I helgen ska jag se Thomas Function, Nitad, Love is All, Fix My Head, Gordon Fights, Murder by Guitar och Alpine Huts, uppdelat på tre kvällar och fyra ställen.

Efter det är det Måndag lika med vilodag. Just like God intended.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0