Myspace-Johanna

Hann inte lägg ut bilder igår. Suck. Men det kommer, jag lovar. Innan måndag så finns de där!

Hursomhelst så tänkte jag berätta för alla att vi får finbesök här på kontoret på måndag. MM07 kommer och hälsar på. Hasse funderar på vart han ska gömma allt icke-barnvänligt, och vart han ska göra av Olof Laurin och Andy. Han tycker att de inte ska visas upp för en skolklass. De är inte så bra på att uppföra sig.
Hasse har heller inte kommit på vad han ska säga till de små liven. Han har ingen aning. Snäll som jag är loggade jag in på fronter och visade vad Tobbe har skrivit till klassen att de ska få veta här. Och genast när Hasse hörde det bestämde han sig för att ta allting på branschspråk, så att ingen förstår någonting. Lovely.
Han har dock en reservplan, och det är att leka kurragömma och gömma nyckel. Dessutom har han lovat att skrämma minst en person till gråt. Underbart!

Just nu sitter jag ensam på kontoret och tycker lite synd om mig själv. HAHA! Trodde ni ja. Det är ju nu jag kan go totally crazy och göra vad fan jag vill. Jag funderar på att springa runt, skrika och fitta saker. Jag menar, jag kan inte olla. Eventuellt skickar jag lite mail från andras datorer också. Kan bli kul. Och man får faktiskt göra sånt här.
Jag funderar också på att gömma matrester någonstans. Så det möglar. Kan bli kul att se när alla försöker fundera ut vad som luktar skit.

Nej, inte tid att skriva mer nu, måste busa!

Kommentarer
Postat av: anna

du har fått fronter mail!

2009-04-27 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0