Therese @ Musiclink

När katterna är borta dansar råttan på bordet! Hihihi. Testar nya macen litegrann. Superfin och supersnabb, me likey! Ett litet ha-begär bara. Såhär ledsen är jag över jävla hp-datorn:



Martina har åkt hem, och Micke, Uffe och Niklas är på Teneriffa och jobbar. Jag vill också vara på Teneriffa. Där är det varmt. Kontoret är snorkallt.

Rockparty hade lite problem idag när nån Sonisphere-affischerare hade fått affischer med nya, icke släppta bokningar och tyckte det var en bra idé att skriva det på forumet. Hähähä.

Annars då? Nä inte mycket. RockCity-sidan är färdig. Mickes bandsida är färdig. Filmsidan är inte färdig. Campus har fått en ny knapp, haha. Jag har börjat om på Grey's Anatomy och är snart klar med tredje säsongen. Jepp.

Och så den vanliga uppmaningen: ni som inte har köpt Siesta-biljett måste fixa det! Nu. NUNUNU!

Kommentarer
Postat av: J.

Så farligt är det faktiskt inte, det finns rätt många biljetter kvar. Men försäljningen har gått kanon!

Ni behöver inte skynda, men det kan vara skönt o ha det gjort iofs. MVH Jocke

2009-04-20 @ 21:26:14
Postat av: Therese

Nä jag menar inte att dom snart är slut, för det har jag ju ingen aning om. Tycker bara att alla ska hänga med! Fetaste campet yes box.

2009-04-21 @ 09:08:54
Postat av: Jocke

Yeah!

Det kommer bli fint. Fast jag missar torsdagen...



Supa supa supa!

2009-04-21 @ 20:54:23
Postat av: Johanna

Ooh ja, men jag ska inte köpa biljett inte. Världens bästa chef Hasse har lovat mig ackreditering på varje festival jag orkar åka på i sommar :D

Fast precis som Jocke så missar jag ju torsdagen, MEN jag lovar att vara kalaspackad när jag dyker upp på fredagen!

2009-04-21 @ 21:51:18
Postat av: Anonym

Vart tar mina kommentarer vägen?!

2009-04-21 @ 21:52:23
Postat av: Sia

yesi siesta kommer bli braaa tralalalaaaa

2009-04-22 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0