Therese @ Musiclink

Är jag kass på att blogga eller är jag kass? Äsch, skitsamma.

Just nu håller jag på med en sida till Data-Mickes band, som vanligt ska den in i det lilla systemet som jag hatar. Men jag tänkte utforska varenda liten funktion som finns där så det blir mitt lilla experiment i veckan. Och bara för att jävlas ska jag lägga in Twitter-flöden och Facebook-status och blogginlägg och annat shit, endast för att Micke hatar det. Moahaha.

Sidan är fylld till bredden av vettig information, höhö.

Annars då? Nä va, inget särskilt. Slagsmålsklubben på torsdag, det blir säkert kanoners! Och så påminner jag igen: skaffa Siesta-biljett nurå! Pepp pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0