DZ-Kajsa

Ett par öl och allt är bra, det har jag lärt mig!
Satt och jobbade en massa med WTAI och WoW idag, då DZ har hand om press och marknadsföring till båda festivalerna. Det är fint att få en bredd på portfolion, inte bara intervjuer med band där vi snackar knark och fylla.

Imorgon är jag ledig, vilket passar som prillan under läppen med att min bästa kompis kommer på besök om två timmar, typ. Scehmat innehåller bland annat sushi, vintageshopping, lasagne och kalasfylla.
Eftersom vi står på listan måste vi vara på plats innan 22, vilket gör att Jocke planerar att första ölen ska knäckas 10. Japp, det kommer gå åt helvete för oss. Ses på andra sidan.

Idag var också bästa Yunas sista dag, och även om jag sörjer lever jag vidare i vetskapen om att jag spöar henne både på biljard och Uno.

Förresten hatar Niklas mig. På ett kärleksfullt vis.
Saxat från idag:
"Yuna, du kan få ta en skateboard om du vill. Så går det när man sköter sig, Kajsa."
"Bra dag i dag, Kajsa har ju inte tagit sönder något alls!" (jag har inte tagit sönder NÅGONTING under alla fem veckor!!!)
"Tycker du verkligen att det här är bra Kajsa? På allvar?" (Om whatever musik som fanns på deras dator.)

Kaxigt! Men han vill ändå ge mig jobb/att jag ska praktisera hos dem för alltid. Kanske mest för att kunna avreagera sig på någon. Skithinken. Jag gillar honom.

Två snubbar som är snällare än Niklas:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0