Myspace-Johanna

Jag tänkte att det kanske är på tiden att blogga här igen. Jag är ju så übercool så jag har ju cirka en miljon bloggar såklart.

Hursomhelst måste jag säga att anna och terese var duktiga som åtminstone försökte gissa sig till mitt sommarjobb. Givetvis hade ingen rätt, utan jag ska vara här. På majsan. Lovely!

En update om vad som har hänt de senaste dagarna orkar jag inte med, det blir för overkill. Jag kanske orkar kopiera in alla blogginlägg från min myspace, eller så kan ju alla bara glida dit och läsa den..

Idag sov jag gott på tåget. Jag satt på en skum plats, en väldigt liten plats, men precis bredvid mig fanns en plexiglasskiva som liksom skärmade av. Så den kunde jag lätt luta huvudet mot och sova. Det skumpade en aning, så mitt huvud dunkades emot rutan till och från. Men vad gör väl det?
Jag undrar faktiskt hur jag såg ut när jag satt där och sov. Jag vet att jag vaknade till några gånger och kom fram till att jag måste ha sett ut som ett mongo så som jag satt. Intressant.
Jag vaknade på Sthlm central av att en snubbe knackade mig på axeln och frågade mig om inte jag borde vakna, om jag inte skulle av på slutstationen. Förvirrad som en tok stapplade jag av tåget och började gå. Jag var ju tvungen att se cool ut, för jag är ju cool.

Ett litet svar till Kajsa:
Är du inte känd är det klart att du kan twittra! Det är ju en mikroblogg, och så kan du bli följd av massa människor.
Är du känd, så twittrar du inte. Du har någon annan som gör det åt dig.


För övrigt har jag ett minne av att jag och Malle på någon fest i höstas lovade varandra att söka till idol om det skulle vara en säsong till, så ni förstår väl vad det innebär? Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0